Doğaya Vicdansızlık! Yol Kenarı Çöplüğe Döndü
Adıyaman-Şanlıurfa Karayolu’nda yol kenarına gelişi güzel bırakılan çöp, moloz ve beton atıkları çevre sakinlerinin tepkisini çekti. Doğaseverler, bölgedeki çevre kirliliğine karşı yetkilileri göreve çağırdı.

Çevre 07.05.2026 13:38:16 Bu İçerik 549 kez görüntülendi.
Adıyaman-Şanlıurfa Karayolu Kuyulu Köyü yakınlarında yol kenarına bırakılan atıklar tepki topladı. Bölgeye dökülen beton parçaları, molozlar, eski ev eşyaları, çuvallar ve çeşitli evsel atıklar çevreyi adeta çöplüğe çevirdi.
Doğal güzelliğiyle dikkat çeken bölgede oluşan görüntü kirliliği vatandaşların tepkisine neden olurken, çevre sakinleri sorumsuzca bırakılan atıkların hem doğaya hem de bölgenin estetik görünümüne zarar verdiğini ifade etti.
Özellikle yol kenarı ve kırsal alanlara kontrolsüz şekilde çöp dökülmesine tepki gösteren doğaseverler, çevre denetimlerinin artırılmasını istedi. Vatandaşlar, sorumlular hakkında işlem yapılması ve benzer olayların önüne geçilmesi için yetkililerin harekete geçmesi çağrısında bulundu.
Çevre kirliliğinin doğal yaşamı tehdit ettiğini belirten vatandaşlar, doğanın korunması konusunda daha fazla duyarlılık gösterilmesi gerektiğini vurguladı.






































