Adıyaman’da Karne Heyecanı: 154 Bini Aşkın Öğrenci Tatile ‘Merhaba’ Dedi
2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Adıyaman genelinde büyük bir coşku yaşandı. İl genelindeki 800 okulda eğitim gören 154 bin 927 öğrenci, bir yıl boyunca döktükleri alın terinin karşılığı olan karnelerini alarak yaz tatiline büyük bir sevinçle başladı.

Eğitim 26.06.2026 12:20:38 Bu İçerik 70 kez görüntülendi.
ADIYAMAN- Adıyaman'da okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lisede eğitim gören binlerce öğrenci için son zil çaldı. Yıl boyunca büyük bir azimle çalışan çocuklar, karne alarak üç aylık yaz tatili dönemine girmenin mutluluğunu yaşadı.
Vali Abdullah Küçük Öğrencilerin Sevincine Ortak Oldu
Karne dağıtımının ana adresi İndere Yaşam Alanı Karadağ İlkokulu oldu. Adıyaman Valisi Abdullah Küçük, okulda düzenlenen resmi karne dağıtım törenine katılarak öğrencilerin bu özel günündeki heyecanını paylaştı. Sınıfları tek tek gezerek çocuklarla yakından ilgilenen Vali Küçük, öğrencilere karnelerinin yanı sıra özel hediye setlerini ve çerçeveli hatıra fotoğraflarını takdim etti.
Sınıflarda sıcak ve samimi anların yaşandığı törende Vali Küçük, geleceğin teminatı olan çocukların heyecanına ortak olurken, okulda görev yapan öğretmenler ve velilerle de bir araya gelerek uzun süre sohbet etti.
"Tatili Hem Dinlenerek Hem de Kendinizi Geliştirerek Geçirin"
Törende bir konuşma yapan Vali Abdullah Küçük, bir yıl boyunca azimle çalışan, öğrenen ve üreten tüm öğrencileri gönülden tebrik ettiğini belirterek şunları söyledi:
"Geleceğimizin mimarı olan sevgili çocuklarımızın, bu uzun ve yorucu dönemin ardından tatili sonuna kadar hak ettiklerini görüyoruz. Onlardan isteğimiz, yaz tatilini bol bol dinlenerek, eğlenerek, kitap okuyarak ve yeni deneyimlerle kendilerini geliştirerek en güzel şekilde değerlendirmeleridir."
Fedakâr Öğretmenlere ve Velilere Teşekkür
Eğitim-öğretim yılının sorunsuz ve başarıyla tamamlanmasında en büyük pay sahiplerinin öğretmenler ve veliler olduğunu vurgulayan Vali Küçük, "Çocuklarımızın yetişmesinde büyük bir emek, sabır ve fedakârlık gösteren kıymetli öğretmenlerimize ve her zaman onların destekçisi olan velilerimize şükranlarımı sunuyorum. Tüm eğitim camiamıza ve öğrencilerimize sağlık, mutluluk ve unutulmaz anılarla dolu, huzurlu bir yaz tatili diliyorum" ifadelerini kullandı.
Karne dağıtım töreni, protokol üyeleri, öğretmenler ve öğrencilerin birlikte çektirdiği hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.
Kaynak: ŞEHİRDE BU HAFTA






























